Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Υποναύαρχος Δημ.Παπαλεονάρδος: "Ευχαριστώ όλους για όλα"

    Αναδημοσιεύουμε την ευχαριστήρια επιστολή του κ. Δημοσθένη Παπαλεονάρδου μετά την αποστράτευσή του από το Λιμενικό Σώμα με το βαθμό του  Υποναυάρχου Λ.Σ.
  "Με τη βοήθεια του Θεού,της Παναγίας και του Αγίου Νικολάου ολοκληρώθηκε μια 27χρονη λαμπρή σταδιοδρομία στο Λιμενικό Σώμα μετά από απόφαση του Ανωτάτου Συμβουλίου Λ.Σ. Ευχαριστώ πολύ πρώτα απο όλους το Θεό που με αξίωσε να αποστρατευώ υγιής , με αξιοπρέπεια και με ψηλά το κεφάλι. Μακαρίζω τους αειμνήστους γονείς μου που με ανέθρεψαν με τις αρχές που υπηρέτησα όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ τις απελθούσες ηγεσίες του ΛΣ που με τίμησαν με τη ανάθεση υψηλών καθηκόντων, τους Δντές μου, Λιμενάρχες, που με σεβασμό στάθηκαν δίπλα μου! Όλο αυτό το έργο δεν θα στεφόταν με επιτυχία εάν δεν είχα δίπλα μου τους εκατοντάδες Αξκούς, Υπαξκούς και ΛΦ που με αγάπησαν και με τιμούν με τη φιλία τους! Ηράκλειο, Πειραιάς, Λαύριο, Ύδρα, Μασσαλία , Αρχηγείο είναι οι τόποι που αγάπησα και άφησα τη καρδιά μου!
     Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους και για όλα!!!!!"